یزد؛ میزبان بیست‌ونهمین دوره مسابقات ملی «رفاقت مهر»
کد خبر: 3766809
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴

یزد؛ میزبان بیست‌ونهمین دوره مسابقات ملی «رفاقت مهر»

گروه اجتماعی- معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری بیست‌ونهمین دوره مسابقات ملی «رفاقت مهر» به میزبانی این استان خبر داد.

یزد؛ میزبان بیست‌ونهمین دوره مسابقات ملی «رفاقت مهر»

به گزارش ایکنا از یزد، سیدجواد میرحسینی، معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد 3 آذر ماه در جمع خبرنگاران استان از برگزاری بیست‌ و نهمین دوره مسابقات ملی رفاقت مهر به میزبانی این استان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات از فردا، چهارم آذرماه آغاز بکار می کند.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات در دو دوره و در هر دوره 400 نفر شرکت می کنند افزود: این مسابقات در دو بخش تئوری و عملی  و در دو گروه خواهران و برادران برگزار می‌شود.
میرحسینی ادامه داد: این مسابقات در رشته های اسکان اضطراری، حمل با تجهیزات، حمل بدون تجهیزات، CPR، ارزیابی معدوم، آتل‌ بندی و باندا‍ژ برگزار خواهد شد.
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد بیان کرد: همایش سراسری معاونان، بازدید از بافت قدیمی یزد و کارگاه های سفال میبد، چلسات پرسش و پاسخ، کویرنوردی از جمله برنامه های این مسابقات است.
میرحسینی با اشاره به اینکه در پایان این مسابقات سه استان برتر انتخاب و معرفی می‌ شوند گفت: همچنین در هر رشته در هر گروه صلح، دوستی و مهرورزی سه نفر انتخاب و تجلیل خواهند شد.
وی ادامه داد: مرحله استانی مسابقات رفاقت مهر نیز در استان یزد برگزار شد که در گروه خواهران شهرستان یزد و در گروه برادران شهرستان مهریز برتر شدند و در این مسابقات کشوری حضور می یابند.


انتهای پیام

captcha