بسیجیان ارزش‌های والای انقلاب اسلامی هستند
کد خبر: 3766839
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵

بسیجیان ارزش‌های والای انقلاب اسلامی هستند

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران یزد گفت: بسیجیان حافظان امنیت و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی هستند که میهن اسلامی را از خطرات داخلی و خارجی مصون و محفوظ می‌دارند.

بسیجیان حافظان امنیت و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی هستند

به گزارش ایکنا از یزد، محمدحسن فاضلی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد سوم آذرماه در نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران با اشاره به خدمات بسیجیان جان‌ برکف درصحنه‌های مختلف اظهار کرد: بسیجیان حافظان امنیت و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی هستند که میهن اسلامی را از خطرات داخلی و خارجی مصون و محفوظ می‌دارند.
فاضلی تصریح کرد: بسیج یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است و کارکنان بسیجی و ولایی همیشه خود را سرباز فدایی انقلاب و مطیع فرمان مقام معظم رهبری می‌دانند و درراه پاسداری از ارزش‌های ناب انقلاب همچون دفاع مقدس در سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.
وی ادامه داد: تشکیلات بسیج به علت ساخت مردمی ازیک‌طرف و گستردگی آن از طرف دیگر باید طوری تنظیم شود که هم در زمان صلح و هم در زمان جنگ بتواند کار آیی لازم را داشته باشد.
فاضلی توجه ویژه به مسئله ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ضروری دانست و افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است که مسئله ایثار و شهادت و مشارکت جوانان بسیجی در این حرکت انقلابی از مهم‌ترین دستاوردها است.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران یزد گل‌باران قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، تجلیل از بسیجیان فعال در سطح ادارات و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی را از جمله برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج اعلام کرد.

انتهای پیام

captcha