افتتاح ۷۵ طرح محرومیت‌زدایی در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3766971
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷

افتتاح ۷۵ طرح محرومیت‌زدایی در سیستان‌وبلوچستان

گروه اجتماعی - در طول هفته بسیج، ۷۵ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی در سطح استان افتتاح شد.

افتتاح 75 طرح محرومیت‌زدایی در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، در طول هفته بسیج، 75 طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی در سطح استان افتتاح شد. امان‌الله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، در این خصوص بیان کرد: این طرح‌ها با اعتبار دو میلیارد و 750 میلیون تومان، در مناطق شمالی و جنوبی استان افتتاح شده و به بهره‌‌برداری رسیده است.
فرمانده سپاه سلمان استان ادامه داد: پروژه‌های افتتاح شده شامل مدرسه، آشپزخانه و مسجد، حوزه‌های بهداشت و درمان، زمین ورزشی مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، پایگاه‌های بسیج، خانه‌های محروم وغیره می‌شود.
وی همچنین از اعزام 113 گروه جهادی به مناطق مختلف محروم استان خبر داد و افزود: پس از هفته بسیج نیز طرح‌های محرومیت‌زدایی همچنان ادامه دارد؛ در طول سال برنامه‌های ویژه‌ای برای استان خواهیم داشت که قطعاً بخش اعظمی از مشکلات مردم به حداقل خواهد رسید.
گشتاسبی اظهار کرد: برگزاری 294 نشست روشنگری با محوریت مطالبات رهبری و دستاوردهای 40 ساله انقلاب در سطح استان، میز خدمت در مساجد، محلات و حاشیه شهرها، روایت‌گری 40 سال افتخار، ویزیت رایگان بیماران و خدمت‌رسانی در قالب اردوهای جهادی از دیگر برنامه‌هایی است که در طول هفته بسیج اجرا شد.
فرمانده سپاه سلمان استان بیان کرد: با اجرای پروژه‌های مختلف سپاه به دور از هرگونه تبعیضی همه مردم شیعه و سنی استان از خدمات ویژه محرومیت‌زدایی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

captcha