دشمن‌شناسی؛ مبدأ حركت امام خمینی(ره)
کد خبر: 3767209
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵

دشمن‌شناسی؛ مبدأ حركت امام خمینی(ره)

گروه اجتماعی ـ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی داراب با تأكید بر اهمیت دشمن‌شناسی در برهه‌ها مختلف، مبدأ حرکت امام خمینی(ره) را دشمن‌شناسی عنوان كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام ابوالقاسم صادقی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان داراب امروز، 5 آذرماه با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به عمق حرکت نهضت امام خمینی(ره) پی برده بودند، یادآور شد: نخست وزیر وقت اسرائیل در سال ۵۷ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اعتراف می‌کند کوچکترین دستاورد انقلاب اسلامی نابودی اسرائیل است، چرا که آن‌ها می‌دانستند مبدأ حرکت امام خمینی(ره) دشمن‌شناسی است.
وی با تأکید بر اینکه دشمن اصلی ما شیعیان یهود است، ادامه داد: وقتی رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، بیست و پنج سال دیگر اثری از اسرائیل باقی نخواهد ماند، نوید دهنده پیروزی حق بر باطل است، از این رو دشمن اصلی ما اسرائیل است و این در حالی که برخی اوقات دشمن داخلی را دشمن اصلی می‌دانیم.
صادقی ادامه داد: جوانان ما باید مباحث دشمن‌شناسی را دنبال کنند تا با آگاهی بتوانند راه و مسیر خود را پیدا کنند چرا که اگر دشمن را بشناسیم، دوست را دشمن قلمداد نخواهیم کرد و اگر دشمن اصلی را شناختیم، حامی و پشتیبان ولایت خواهیم بود.
وی افزود: دشمن کاری کرد که امام حسن(ع) بعد از شهادت پدرش در کوفه پایتخت حکومت اسلامی پدر خود حتی چهار نفر یار هم نداشت و مجبور شد کوفه را رها کند و به مدینه هجرت کند و این در حالی بود که همه مردم کوفه شیعه بودند و همه واجبات اسلام را انجام می‌دادند اما دشمن‌شناس نبودند و نمی‌دانستند دشمن اصلی چه کسی است و نمی‌دانستند زیر بیرق امام حسن(ع) سینه بزنند و یا زیر بیرق معاویه و امثال معاویه سینه بزنند.
انتهای پیام

captcha