احیای موقوفات؛ زمینه‌ساز تحولات حوزه عمران شهری در ابهر
کد خبر: 3768392
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

احیای موقوفات؛ زمینه‌ساز تحولات حوزه عمران شهری در ابهر

گروه اجتماعی - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ابهر با اشاره به اینکه این شهرستان موقوفات زیادی دارد، گفت: احیای موقوفات زمینه‌ساز بسیاری از تحولات در حوزه عمران شهری است .

احیای موقوفات؛ زمینه‌ساز تحولات حوزه عمران شهری در ابهربه گزارش ایکنا از زنجان، فخرالدین خدابنده‌لو، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ابهر امروز، شنبه ۱۰ آذرماه در دیدار با شهردار این شهر با اشاره به اینکه احیای موقوفات، زمینه‌ساز بسیاری از تحولات در بحث عمران شهری است، گفت: اگر وقف هم راستا با خواسته و نیت خیرین صورت گیرد علاوه بر رضایت واقفین به توسعه شهر نیز کمک خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه شهرستان ابهر موقوفات زیادی دارد، گفت: متاسفانه برخی از موقوفات با مشکل خاصی همراه است که امیدواریم بتوانیم در کنار یکدیگر این مشکلات را حل و فصل کنیم تا گره از کار مردم بازشود.
وی اظهار کرد: امروز اداره اوقاف و شهرداری، نقش سازنده‌ای در توسعه، عمران و آبادانی شهر می‌تواند ایفا کند که در این راستا اداره اوقاف هیچ مانعی برای طرح‌های توسعه‌ای شهرداری نخواهد بود.
در پایان این دیدار که مسئول واحد املاک و مستغلات شهرداری نیز حضور داشت مقرر شد: در خصوص اختلاف ملکی فی مابین شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه، علی الخصوص پلاک ثبتی 1916 و آرامستان شریف آباد و کلیه اختلافات وقفی پیگیری‌های لازم از طریق شهرداری و همکاری و مساعدت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان صورت پذیرد.
انتهای پیام
captcha