ثبت‌نام ۶۷۰ یزدی در بیستمین مرحله اعزام دانشگاهیان به «عتبات عالیات»
کد خبر: 3769810
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

ثبت‌نام ۶۷۰ یزدی در بیستمین مرحله اعزام دانشگاهیان به «عتبات عالیات»

گروه معارف - مسئول دفا‌تر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان یزد از ثبت‌نام بیش از ۶۷۰ نفر تا به امروز در بیستمین مرحله اعزام دانشگاهیان به «عتبات عالیات» در این استان خبر داد.

ثبت‌نام 670 یزدی در بیستمین مرحله اعزام دانشگاهیان به «عتبات عالیات»

حجت‌الاسلام مهدی حرزاده، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به ثبت ‌نام بیستمین مرحله اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات اظهار کرد: ثبت نام این مرحله از ششم آذرماه آغاز شده و تا 18 آذر ماه در حال انجام است.
وی ادامه داد: افراد می‌توانند برای ثبت نام به سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و بعد از قرعه کشی، اسامی برگزیدگان 21 آذر ماه از سایت لبیک اعلام خواهد شد.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه یزد از ثبت نام بیش از 670 نفر از دانشگاهیان تا به امروز خبر داد و گفت: در هجدهمین مرحله این اعزام 10 کاروان هوایی از استان به عتبات عالیات اعزام شدند.
حجت الاسلام حرزاده افزود: اعزام هوایی دانشگاهیان از استان یزد با اشاره به نبود این پرواز از مبدا استان، از یکی از استان های همجوار مثل تهران یا کرمان انجام خواهد شد و امیدواریم این پرواز در استان یزد نیز دایر شود.
وی همچنین از ثبت نام 125 نفر از دانشگاه یزد تا به امروز خبر داد و بیان کرد: از این تعداد 59 دانشجوی متاهل، 21 دانشجوی پسر مجرد، پنج استاد دانشگاه و مابقی کارمندان و دختران مجرد را شامل می شود.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه یزد از اختصاص وام ویژه دانشگاهیان خبر داد و گفت: براي دانشگاهیانی که به صورت هوایی به عتبات عالیات اعزام شوند وام قرض‌الحسنه سه میلیون تومانی و برای زائرینی که به صورت زمینی اعزام شوند، وام دومیلیون تومانی در نظر گرفته شده است که بعد از نهایی شدن ثبت نام، این تسهیلات در اختیار زائرین دانشگاهی قرار خواهد گرفت.
یادآوری می‌شود که در بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان، 12 هزار نفر از زائرین دانشگاهی در قالب 300 کاروان از اول بهمن ماه 97 تا دهم اردیبهشت ماه 98 به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.
زائرین دانشگاهی در 5 گروه دختران دانشجو، متاهلین، استادان، پسران و کارمندان دانشگاه‌ها می‌توانند ثبت نام کنند، دختران دانشجو عمدتا هوایی اعزام می‌شوند و معینه کاروان به همراه این کاروان‌ها اعزام خواهد شد.

انتهای پیام

captcha