برگزیدگان مسابقات ملی «رفاقت مهر» در یزد معرفی شدند
کد خبر: 3770066
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳

برگزیدگان مسابقات ملی «رفاقت مهر» در یزد معرفی شدند

گروه اجتماعی- مراسم اختتامیه بیست‌ونهمین دوره مسابقات رفاقت مهر در بخش آقایان به میزبانی یزد برگزار و در این مراسم از برگزیدگان تجلیل شد.

برگزیدگان مسابقات ملی «رفاقت مهر» در یزد معرفی شدند

به گزارش ایکنا از یزد، برگزیدگان بیست و نهمین دوره مسابقات رفاقت مهر طی مراسمی 14 آذرماه که با حضور جمعی از مسئولان  در سالن همایش‌های هلال احمر یزد برگزار شد، معرفی شدند.
در بخش مسابقات جنبی این دوره از رقابت‌ها، استان های زنجان و کرمان به عنوان برگزیده مورد تجلیل قرار گرفتند.
این رقابت‌ها که در دو بخش تئوری و عملی برگزار شد، سه گروه شامل صلح، دوستی و مهرورزی شرکت کردند که در هر گروه سه استان به عنوان استان‌های برگزیده معرفی شدند.
در گروه صلح تیم‌های مازندران، اردبیل و یزد برتر شدند، در گروه دوستی استان‌های تهران، آذربایجان غربی و کرمان به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و در گروه مهرورزی نیز استان‌های آذربایجان غربی، کرمان و گلستان برگزیده شدند.
اما استان‌های برتر در بیست و نهمین دوره رفاقت مهر به ترتیب استان‌های آذربایجان غربی، تهران و کرمان شناخته شدند و تیم جوانان سیستان و بلوچستان نیز در این دوره از رقابت‌ها به عنوان تیم برتر بشردوستی مورد تجلیل قرار گرفت.
یادآور می شود در بیست و نهمین دوره رقابت‌های رفاقت مهر در مجموع ۶۰۰ نفر از جوانان هلال احمر از سراسر کشور حضور داشتند که نیمی از این تعداد را خواهران و نیمی دیگر را برادران تشکیل می‌دادند.
مسابقات ملی رفاقت مهر در بخش‌های اسکان اضطراری، حمل با تجهیزات، حمل بدون تجهیزات، CPR، ارزیابی مصدوم، آتل‌بندی و باندا‍ژ برگزار شد.

انتهای پیام

captcha