رتبه اول وزارت کشاورزی بین دستگاه‌های دولتی در اجرای 1452
کد خبر: 3772675
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

رتبه اول وزارت کشاورزی بین دستگاه‌های دولتی در اجرای 1452

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل آموزش عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی از رتبه اول این وزارتخانه در اجرای طرح قرآنی 1452 بین دستگاه‌های مختلف دولتی خبر داد.

ثبت نام 4658 جهادی در طرح 1452/ رتبه اول وزارت کشاورزی بین دستگاه‌های دولتیحجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله شاهمرادی، مدیرکل آموزش عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ با بیان اینکه بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم عشایری و روستایی طی دهه فجر انقلاب اسلامی برپا می‌شود، اظهار کرد: این مسابقات در مرحله مقدماتی در سطح استان برگزار و پس از دهه فجر نیز زمان اجرای مرحله کشوری اطلاع‌رسانی می‌شود.
مدیرکل آموزش عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: متأسفانه امسال سی‌امین دوره مسابقات وزارت جهاد کشاورزی به دلایلی از جمله کمبود اعتبار و نیز ایجاد تغییراتی در رویکرد برگزاری مسابقات برپا نخواهد شد.
شاهمرادی در ادامه با اشاره به اینکه وزارت جهاد کشاورزی مشارکت بسیار خوبی در اجرای طرح قرآن، کتاب زندگی (بشارت 1452) دارد، بیان کرد: طبق آمار سازمانی که در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی به دست آوردیم، تعداد چهار هزار و 685 نفر در این طرح قرآنی ثبت‌نام کرده‌اند که با این آمار مجموعه وزارت جهاد کشاورزی در بین نهادهای دولتی رتبه اول را دارد.
انتهای پیام

captcha