محفل انس با قرآن دانش‌آموزان در اردبیل
کد خبر: 3773080
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹

محفل انس با قرآن دانش‌آموزان در اردبیل

کانون خبرنگاران نبأ ــ هم‌زمان با هفته قرآن در مدارس، محفل انس با قرآن در دبیرستان شهید مرتضی مطهری 2 اردبیل با حضور مدیر کل آموزش و پرورش این استان برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با ولادت با سعادت حضرت امام حسن عسکری(ع) و هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس، محفل انس با قرآن در دبیرستان شهید مرتضی مطهری 2 اردبیل برگزار شد.

در این مراسم احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل؛ حجت‌الاسلام عزیز صابر، رئیس امور قرآنی دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان؛ جبرائیل فرزانه، معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان؛ معاونان فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان و ناحیه 2 اردبیل حضور داشتند.

تلاوت قرآن قاری برجسته کشوری بهزاد صادق‌زاده، اجرای برنامه گروه تواشیح و هم‌خوانی سبحان دارالقرآن ناحیه 2 آموزش و پرورش اردبیل، تلاوت قرآن موسی‌الرضا میری، نونهال و حافظ کل قرآن کریم، از جمله بخش‌های این برنامه بود.

در این مراسم  ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، به پاس تقدیر از فعالیت‌های قرآنی این مدرسه و به‌ منظور حمایت از این‌گونه برنامه‌ها در سطح مدارس استان مبلغ 30 میلیون ریال هدیه به فعالیت‌های قرآنی این مدرسه اختصاص داد.

در پایان مراسم از فعالان قرآنی با اعطای هدایایی تجلیل شد.

سالار ملکی

انتهای پیام

captcha