اجرای ۱۰۵ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در مناطق کم‌برخوردار شیراز
کد خبر: 3775251
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

اجرای ۱۰۵ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در مناطق کم‌برخوردار شیراز

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز با اشاره به فعالیت قرارگاه محرومیت‌زدایی شهید اسکندری در مناطق کم‌برخوردار این شهر گفت: تاکنون بیش از ۱۰۵ پروژه عمرانی شامل ساخت منزل محرومان، احداث خانه عالم، مرمت مسجد و ... در این مناطق اجرا شده‌ است.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدجعفر دوستدار، فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 3 دی‌ماه در مراسم رونمایی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در روستای کرونی از بخش مرکزی شیراز گفت: قرارگاه شهید اسکندری با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و توقف آن‌ها و رفع محرومیت از مناطق 15 گانه کم برخوردار شیرازتشکیل شده است كه از این 15 منطقه، 9 منطقه در محدوده جغرافیائی سپاه بقیةالله(عج) شیاز قرار دارد.
وی با یادآوری اینكه فعالیت‌های این قرارگاه از سال گذشته آغاز شده است، افزود:‌ امروز به لطف خدا و با همت گروه‌های بسیج سازندگی بیش از 105 پروژه عمرانی در مناطق محروم شیراز تکمیل و تحویل مردم قرار داده شده است و 400 پروژه دیگر در دستور کار قرار داده شده است و در آینده به مرور شاهد اجرا و افتتاح شدن طرح‌ها در قرارگاه شهید اسکندری در 9 منطقه کم برخوردار سپاه بقیةالله(عج) خواهیم بود.
فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز یادآور شد كه این پروژه‌های عمرانی شامل مرمت‌ منازل محرومان، احداث خانه عالم، برپایی كارگاه اشتغال‌زایی، مرمت مسجد، احداث منزل برای محرومان، ساخت مجتمع فرهنگی، آب و فاضلاب و غیره است.
دوستدار بیان كرد: در این راستا‌ 14 منزل مسکونی برای نیازمندان در منطقه کرونی به همت بسیجیان سازندگی سپاه بقیةالله(عج) تکمیل و تحویل داده شد.
وی همچنین گفت: مناطقی كه طرح‌های بسیج سازندگی در آن‌ها انجام شده است، علاوه بر كرونی، شامل مناطق كم‌برخوردار سنگ سیاه،‌ قره‌باغ، بیات، شهرك بهار، دهپیاله، زرگری، شیخعلی چوپان، مأذون قشقایی و مهدی‌آباد شیراز است.
فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز اضافه كرد: در این طرح‌ها یك و نیم میلیارد تومان هزینه شده است كه با همت بسیجیان، در عمده كارها صرفه‌جویی‌های لازم نیز انجام شده است.
دوستدار ضمن قدردانی از حضور خیران در انجام این پروژه‌ها گفت: ما آماده دریافت كمك‌ها و هزینه‌های برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در مناطق كم‌برخوردار هستیم.
وی در پایان تأكید كرد كه همه مسئولان باید با ارائه خدمت به مردم قدرشناسی كه در تمام صحنه‌های اسلامی حضور داشته‌اند، قدردانی كنند و در این راه از هیچ تلاش مجاهدانه‌ای فروگذار نكنند.
انتهای پیام

captcha