نمایشگاه‌های قرآن و انقلاب اسلامی برگزار می‌شود
کد خبر: 3775257
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
در هفت شهرستان استان اصفهان؛

نمایشگاه‌های قرآن و انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: نمایشگاه‌های قرآن و انقلاب اسلامی در هفت شهرستان استان در بهمن‌ماه برگزار و همزمان از فعالان قرآنی نیز تجلیل خواهد شد.

نمایشگاه‌های قرآن و انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌‎الاسلام ابوالفضل یعقوبی با اعلام این خبر گفت: به منظور توسعه و ترویج فرهنگ و معارف اهل‌بیت(ع) این توافق‌نامه بین معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان طرف اول و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان به عنوان طرف دوم امضا شد.
وی هدف از امضای این توافق‌نامه را حمایت از فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی در مناطق آسیب‌پذیر، محروم و روستایی بر اساس طرح‌های ارسالی و حمایت از برپایی نمایشگاه‌های قرآن و عترت شهرستانی عنوان کرد.
حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به مدت اجرایی این توافق‌نامه اظهار کرد: این توافق‌نامه از زمان انعقاد تا پایان سال ١٣٩٧ با احتساب زمان ارائه گزارش قابل اجرا است. 
رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در پایان با اشاره به برنامه‌های قرآنی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی افزود: نمایشگاه‌های قرآن و انقلاب اسلامی در هفت شهرستان استان در بهمن ماه برگزار و همزمان از فعالان قرآنی نیز تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام 

captcha