نقش پررنگ بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی
کد خبر: 3775989
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات سلامی استان یزد:

نقش پررنگ بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی

گروه سیاسی - قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات سلامی استان یزد گفت: بانوان نقش عمده‌ای در عرصه‌های مختلف بویژه پیروزی انقلاب اسلامی برعهده داشته و دارند.

بانوان نقش عمده ای در عرصه های مختلف بویژه پیروزی انقلاب دارند

به گزارش ایکنا از یزد، سعید زارع، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات سلامی استان یزد امروز، 5 دی ماه در نشست کمیته بانوان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در جمع نمایندگان بانوان دستگاه‌های اداری و مشاوران بانوان فرمانداران استان اظهار کرد: در استان یزد از جمعیت یک میلیون و 138 هزار نفری استان یزد تعداد 552 هزار و 520 نفر بانوان هستند که نیمی از جمعیت را تشکیل می‌دهند و نقش عمده‌ای در عرصه‌های اجتماعی دارند و می‌طلبد که برنامه‌هایی خاص بانوان برای چهل سالگی انقلاب به‌ویژه در محلات اجرایی شود.
وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب نیز در دست اقدام است که بانوان می‌توانند در این نمایشگاه نیز با هنر و سلیقه‌ای که دارند دستاوردهای انقلاب را به قضاوت عموم بگذارند.
زارع افزود: برگزاری شب خاطره از دیگر برنامه‌هاست چرا که در هشت سال دفاع مقدس یا در جریان انقلاب زنان نقش زیادی داشتند و این همسران و مادران 22 شهید را در انقلاب 57 در یزد تقدیم کردند؛ لذا می‌توان از خاطرات این بزگواران استفاده کرد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات سلامی استان یزد بیان کرد: سهم زنان در فضای بصری شهر بسیار کم است و می‌طلبد که حضوری پر رنگ‌تر داشته باشند و در تولد انقلاب که چهل سالگی آن است بهترین و زیباترین کارها و جشن‌ها در 22 بهمن و دهه فجر که بزرگترین جشن ملی ما است اجرا شود.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی باعث بیداری در دنیا شد و با توجه به خیزش‌های اخیر در کشورهای مختلف مشخص است که انقلاب ما مرزها را در نوردیده و درست است که مشکلات داریم ولی انقلاب اسلامی ما عزت و آزادی را برایمان داشت و مردم نشان دادند همواره مدافع انقلاب اسلامی بوده و هستند.

انتهای پیام

captcha