مصداق‌های اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی
کد خبر: 3777934
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
چهل قدم تا صبح/۹

مصداق‌های اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی

گروه سیاست و اقتصاد - در صحیفه امام آمده است: «مردم شجاع ایران با دقت تمام به نمایندگانی رای دهند که متعبد به اسلام و وفادار به مردم باشند و در خدمت به آنان احساس مسئولیت کنند، و طعم تلخ فقر را چشیده باشند و افرادی را که طرفدار اسلام سرمایه‌داری، اسلام مستکبرین، اسلام فرصت‌طلبان، و در یک کلمه، اسلام امریکایی هستند طرد نموده و به مردم معرفی نمایند».

مصداق‌های اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکائی

صحیفه امام(ره) حاوی سخنرانی، نوشته‌ها و شرح دیدارهای امام با مسئولان و اقشار مختلف مردم است که دارای محورهای سیاسی، فگری و اجتماعی و فرهنگی است. در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، برخی از مطالب این کتاب به صورت روزانه منتشر می‌شود.

«مردم شجاع ايران با دقت تمام به نمايندگانی رأی دهند كه متعبد به اسلام و وفادار به مردم باشند و در خدمت به آنان احساس مسئوليت كنند، و طعم تلخ فقر را چشيده باشند، و در قول و عمل مدافع اسلام پابرهنگان زمين، اسلام مستضعفين، اسلام رنجديدگان تاريخ، اسلام عارفان مبارزه جو، اسلام پاك طينتان عارف، و در يك كلمه، مدافع اسلام ناب محمدی(ص) باشند.
و افرادی را كه طرفدار اسلام سرمايه‌داری، اسلام مستكبرين، اسلام مرفهين بي‌درد، اسلام منافقين، اسلام راحت‌طلبان، اسلام فرصت‌طلبان و در يك كلمه، اسلام امريكايی هستند طرد نموده و به مردم معرفي نمايند».
منبع: صحیفه امام جلد 21 صفحه 11

انتهای پیام 

captcha