یازدهمین نمایشگاه کتاب یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3784651
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

یازدهمین نمایشگاه کتاب یزد برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بزرگ «کتاب» یزد از ۲۷ بهمن‌ماه به مدت یک هفته خبر داد.

به گزارش ایکنا از یزد، مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، روز گذشته، 6 بهمن ماه در نشست ستاد هماهنگی نمایشگاه کتاب یزد از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد از تاریخ 27بهمن ماه سالجاری به مدت یک هفته خبر داد و از آن به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی استان نام برد.
وی با بیان اینکه امسال 750 ناشر در یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد شرکت می کنند افزود: سال گذشته 555 ناشر شرکت کرده بودند.
جوادیان زاده تعداد غرفه‌های امسال نمایشگاه کتاب یزد را 325غرفه اعلام کرد و گفت: کتاب‌های ارائه شده امسال با 30درصد تخفیف عرضه می‌شود.
وی در عین حال از برگزاری نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های دیجیتال و همچنین برنامه های متنوع جنبی در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد خبر داد.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، رویکرد کیفی و کمی برنامه‌های جنبی امسال نمایشگاه کتاب یزد پوشش حوزه‌های فرهنگی و هنری است که متنوع‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.
جوادیان‌زاده در ادامه حذف ناشران کمک درسی را از ویژگی‌های یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد اعلام کرد.
وی همچنین با اشاره به اینکه 1833باشگاه کتاب خوانی در یزد فعالیت می‌کند اظهارامیدواری کرد که امسال یزد برند پایتخت کتاب ایران کسب کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تصریح کرد: طی چند سال گذشته تلاش‌ها و برنامه‌های موثری اجرا و در حال برگزاری است که یزد بتواند برند پایتخت کتاب ایران را بدست آورد.

انتهای پیام

captcha