موازی‌کاری فرهنگی باعث هدررفت اعتبار مالی می‌شود
کد خبر: 3785354
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱

موازی‌کاری فرهنگی باعث هدررفت اعتبار مالی می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف استان یزد با تأکید بر همگرایی دستگاه‌های فرهنگی استان گفت: موازی‌کاری زیاد در حوزه فرهنگی باعث هدر رفت اعتبار مالی می‌شود.

به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه یزد، روز گذشته، 8 بهمن‌ماه در نشست مدیران دستگاه‌های هم‌خانواده زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در یزد با تاکید بر همگرایی دستگاه های فرهنگی استان اظهار کرد: موازی‌کاری زیاد در حوزه فرهنگی باعث هدر رفت اعتبار مالی می‌شود.
حجت‌الاسلام زارع‌زاده با بیان اینکه مساجد متولی خاصی ندارد، افزود: برای ساماندهی امور مساجد کارگروهی با عضویت برخی دستگاه‌های مرتبط زیر نظر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تشکیل شد که جای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در آن خالی است.
مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این نشست با تاکید بر همسویی فعالیت دستگاه‌های هم‌خانواده زیرمجموعه وزارتخانه در برنامه های مختلف گفت: این همسویی نتایج مطلوبی برای استان به دنبال خواهد داشت.
جوادیان‌زاده  افزود: در مواردی از جمله حوزه کتاب، رسانه و برنامه های قرآنی همسویی خوبی بین دستگاه‌های فرهنگی استان وجود دارد و امیدواریم این همسویی در سایر حوزه ها نیز مشاهده شود.
وی پوشش بیش از پیش برنامه های خبری دستگاه‌های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان را خواستار شد و بیان کرد: نشست مدیران دستگاه‌های هم خانواده زیرمجموعه وزارتخانه در استان به صورت منظم و مستمر برگزار می‌شود.
رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد نیز در این نشست گفت: یزد، دوران طلایی فرهنگ را سپری می‌کند و تعامل مناسبی نیز بین مدیران فرهنگی استان وجود دارد.
علی‌اصغر شریفی‌زارچی، مدیر حج و زیارت استان یزد نیز در این نشست همکاری دستگاه‌های فرهنگی با این مدیریت را مطلوب دانست و گفت: ٦٠ دفتر خدمات زیارتی ثبت نام متقاضیان حج و عتبات را انجام می دهند.
کاظم شاملو، رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز یزد نیز با تاکید بر هم افزایی دستگاه های هم خانواده وزارتخانه در استان بیان کرد: مشارکت و همکاری دستگاه ها در برنامه هایی از جمله نمایشگاه کتاب، به برگزاری هرچه بهتر این رویدادها می انجامد.

انتهای پیام

captcha