انعقاد تفاهم‌نامه‌ همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با سه مرکز آموزشی و پژوهشی
کد خبر: 3785503
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

انعقاد تفاهم‌نامه‌ همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با سه مرکز آموزشی و پژوهشی

گروه اجتماعی ــ پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با سه مرکز آموزشی و پژوهشی از جمله دانشگاه الزهراء(س) تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

سه یادداشت تفاهم همکاری از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منعقد شدبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، پژوهشکده علوم اسلامی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به منظور ارتباط و تعامل مستمر اساتید و پژوهشگران در حوزه‌های علم و فناوری و تقویت ارتباطات و تبادلات بین‌المللی با مرکز الامام حسن علیه السلام للدراسات التخصصیه وابسته به عتبة الحسینیه المقدسه تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرد.
طراحی برنامه‌های آموزشی مشترک برای دانشجویان و اساتید دو مرکز، ارائه فرصت‌های مطالعاتی دوره‌های پسادکتری به دانشجویان و اعضای هیئت علمی دو مرکز و ایجاد بستر برای استادان، دانشجویان و محققان طرف دیگر در زمینه مطالعات قرآنی شامل تفسیر، روش‌شناسی و روش‌های بهره‌گیری از منابع قرآنی در پژوهش‌ها از جمله موارد همکاری میان پژوهشکده علوم اسلامی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با مرکز الامام حسن علیه السلام للدراسات التخصصیه وابسته به عتبه الحسینیه المقدسه است.
این تفاهم‌نامه روز ۲۳ دی‌ماه سال جاری برابر با ۱۳ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی به امضای ‌منصور داداش‌نژاد، رئیس پژوهشکده علوم اسلامی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و السید‌کاظم الموسوی‌الخرسان، رئیس مرکز الامام حسن(ع) للدراسات التخصصیه رسید.
همچنین پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به منظور توسعه همکاری‌های علمی و ارتقاء سطح تعاملات با دانشگاه الزهرا(س) و دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان نیز  تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرد.
انتهای پیام
captcha