آزمون سراسری حفظ؛ مانوری در بحث جذب حفاظ
کد خبر: 3794162
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

آزمون سراسری حفظ؛ مانوری در بحث جذب حفاظ

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه گفت: آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم مانوری در بحث حافظان و زمینه‌ای برای تحقق فرمایشات رهبری در این عرصه است.

محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در استان با حضور بیش از 20 هزار نفر، اظهار کرد: آمار ثبت‌نام شدگان در این آزمون در مقایسه با آزمون سال قبل دو برابر شده و این نشان از همدلی دستگاه‌های برگزار کننده این آزمون در استان است.
وی افزود: این آزمون در مسیر تقویت وحدت و انسجام برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان‌ها و نهادهای قرآنی و سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزش‌ در مراکز قرآنی برگزار می‌شود.
معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه با اشاره به روند برگزاری خوب این آزمون در استان گفت: یکی دیگر از اهداف این آزمون ایجاد انگیزه در بین عموم جامعه به ویژه جوانان برای فراگیری معارف قرآن است.
کرمیان اظهار کرد: آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم مانوری در بحث حافظان و زمینه‌ای برای تحقق فرمایشات رهبری در این عرصه است.
وی با تأکید به انجام کار همسو به ویژه در مسیر فعالیت‌های قرآنی افزود: باید در این راستا از موازی‌کاری پرهیز کنیم و متولیان امر باید روندی را پیش بگیرند تا در آینده‌ای نزدیک به مصداق سخنان رهبری در عرصه قرآنی برسیم.
معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه در پایان گفت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم صبح امروز به طور همزمان در 13 شهرستان استان و در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار شد.
انتهای پیام

captcha