آستان امامزاده سیدنصرالله یزد؛ میزبان دانش‌آموزان معتکف
کد خبر: 3794621
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

آستان امامزاده سیدنصرالله یزد؛ میزبان دانش‌آموزان معتکف

کانون خبرنگاران نبأ ــ ثبت نام مراسم اعتکاف دانش‌آموزی ویژه پسران پایه هفتم تا یازدهم به‌‌همت تولیت آستان امامزاده سیدنصرالله یزد آغاز شده است و تا 25 اسفندماه ادامه دارد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ محمدحسین گل وردی، مسئول ثبت نام اعتکاف دانش‌آموزی در یزد با اعلام این خبر گفت: برگزاری مراسم اعتکاف ویژه دانش‌آموزان چندسالی است که به همت تولیت آستان امامزاده سید‌نصرالله صورت می‌گیرد و خوشبختانه نتایج و بهره کتابخوانی نیز به همراه داشته است.

وی بیان کرد: استقبال از این مراسم نیز از سوی دانش‌آموزان بسیار قابل توجه است و ما هم از این فرصت معنوی استفاده و تلاش می‌کنیم در این مراسم جدای از برنامه‌های مذهبی فعالیت‌های فرهنگی نیز داشته باشیم.

گل وردی ادامه داد: ثبت نام اعتکاف ویژه دانش‌آموزان پسر پایه هفتم تا یازدهم آغاز شده است و تا 25 اسفندماه ادامه دارد.

آستان امامزاده سیدنصرالله یزد؛ میزبان دانش‌آموزان معتکف

این فعال فرهنگی افزود: در طول سه روز اعتکاف برنامه‌های مختلفی برای دانش‌آموزان تدارک دیده‌ایم از جمله توزیع بسته‌های فرهنگی، سخنرانی، مسابقه، تشکیل حلقه‌های صالحین، پرسش و پاسخ، قرائت قرآن و مباحث روانشناسی، فضای مجازی و....

وی تصریح کرد: در این مراسم از حضور حجج اسلام علینژاد و مزین جهت سخنرانی، محمدی‌پناه جهت مداحی، حسن‌زاده، قرائت قرآن و عبداللهی، کارشناس فضای مجازی بهره خواهیم برد.

گل وردی خاطرنشان کرد: مراسم ویژه سال تحویل نیز همراه با خانواده‌ها برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند بعدازظهر‌‌ها به آستان امامزاده سیدنصرالله مراجعه کرده و یا با شماره 09334807574 تماس بگیرند.

مریم بشیری 

انتهای پیام

captcha