اسامی برگزیدگان جشنواره ملی تصویرگری رضوی
کد خبر: 3796124
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

اسامی برگزیدگان جشنواره ملی تصویرگری رضوی

گروه فرهنگی ــ نفرات برتر سیزدهمین جشنواره ملی تصویرگری رضوی اصفهان در اختتامیه این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

اسامی برگزیدگان جشنواره ملی تصویرگری رضوی

به گزارش ایکنا از اصفهان، عصر روز گذشته پنجشنبه 16 اسفندماه، سیزدهمین جشنواره ملی تصویرگری رضوی در دو بخش تصویرگری داستانی و تصویرگری غیرداستانی «موضوعی» برگزار شد.
 در بخش تصویر سازی داستانی، «متین سادات حسینی نژاد» به عنوات نفر اول، «علی فلاح کردی» به عنوان نفر دوم و «مجتبی نیسیانی» به عنوان نفر سوم لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه دریافت کردند. در این بخش آثار «سیده فرزانه رییس الساداتی و نرگس فقیهی رنانی» به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.
هیات داوران جشنواره در بخش تصویرسازی موضوعی کسی را حائز رتبه اول و سوم تشخیص نداد و به «اشرف کلانی دهکردی» به عنوان نفر دوم لوح تقدیر، تندیس جشنواره را اهدا نمود و همچنین «منصوره حضور بخش» به عنوان نفر شایسته تقدیر شناخته شد.
در بخش ویژه جشنواره «ژاله حقیقت» لوح تقدیر، تندیس جشنواره را دریافت کرد و اثر «منصوره دهقانی» به عنوان شایسته تقدیر معرفی و لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه را به دست آورد.
همچنین پنج کودک شرکت کننده در این جشنواره به نام‌های «پرنیان حاجی علی گل»، «مهرداد دهقانی»، «میترا دهقانی»، «پرهام حمیدی» و «آیدا اکبریان» هدیه و گواهی شرکت در جشنواره دریافت کردند.
سیزدهمین جشنواره ملی تصویرگری رضوی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) و دفتر امـور هنـرهای تجـسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
انتهای پیام

captcha