خسارت سیل به راه‌های خراسان‌شمالی ۳۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شد
کد خبر: 3800063
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۹

خسارت سیل به راه‌های خراسان‌شمالی ۳۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: خسارت سیل به راه‌ها، تاسیسات زیربنایی راه و ابنیه فنی این استان سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

خسارت سیل به راه‌های خراسان‌شمالی 3100 میلیارد ریال برآورد شد

علی اصغر بدیعی مقدم، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: سیل به 100 کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان خسارت زده است.
وی خاطرنشان کرد: این خسارت ها از شهرستان‌های مختلف بود، اما بیش‌ترین آن در شهرستان مانه و سملقان گزارش شده است.
بدیعی مقدم با اشاره به اینکه سیل به راه‌های اصلی و فرعی و روستایی خسارت وارد کرده است، افزود: در این مدت، راهداران به‌صورت شبانه‌روزی نسبت به لایروبی، پاکسازی و ریزش برداری مسیرها مبادرت داشتند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی اظهار کرد: به‌منظور تامین و ارتقای ایمنی راه‌ها، راهداران اقدامات لازم را انجام دادند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: راهداران تا حد امکان، نسبت به اصلاح ریزش و رانش و آب بردگی راه‌ها اقدام کرده‌اند.
وی اظهار کرد: 30 کیلومتر از راه‌های دسترسی و پل و ابنیه شهرستان مانه و سملقان و 20 کیلومتر از راه‌های روستایی سایر شهرستان‌ها که دچار آب بردگی، رسوب برداری و رانش شده‌اند نیاز مبرم به بازسازی دارندکه این اداره‌کل تمهیدات لازم را در برنامه کاری دارد.
انتهای پیام

captcha