نان گرم شاهرودی‌ها برای سیل‌زدگان آق‌قلا
کد خبر: 3801268
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

نان گرم شاهرودی‌ها برای سیل‌زدگان آق‌قلا

کانون خبرنگاران نبأ ــ در پی وقوع سیل در برخی استان‌های کشور از جمله استان گلستان و حجم بالای خسارات وارد شده به خانوارهای روستایی جهت کمک‌رسانی به این افراد، نانوایی سیاری به همت موکب اربعین مصباح‌الهدی شاهرود در این روستا در حال خدمت‌رسانی است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از پایگاه خبری حلقه وصل، ابراهیم سلمانی، مسئول موکب مصباح‌الهدی شاهرود در این‌باره گفت: در پی حادثه وقوع سیل در برخی استان‌ها از جمله روستاهای شهرستان آق‌قلای استان گلستان امدادرسانی به هر طریقی به این هم‌وطنان را وظیفه خود دانسته و وارد عرصه عمل شدیم.

وی بیان کرد: در واقع خادمین موکب اربعین حسینی در شاهرود و بسطام از روز جمعه، 9 فروردین به شهرستان آق قلا جهت طبخ نان گرم اعزام شدند.

سلمانی تصریح کرد: موکب مصباح‌الهدی با اعزام نانوایی سیار که با حضور نانوایان موکب‌الشهدای شاهرود همراه است، با پشتیبانی سپاه ناحیه آق‌قلا و جمعی از خیرین به کمک سیل‌زدگان شتافته است.

این فعال فرهنگی ادامه داد: در این مدت حدود 40 نفر از نیروهای ستاد اربعین مشغول به کار شدند و تا 20 فروردین در کنار هم‌وطنان آن منطقه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

captcha