جشن گلریزان به‌نفع کودکان سیل زده در ارومیه برگزار می‌شود
کد خبر: 3801477
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
18 فروردین ماه؛

جشن گلریزان به‌نفع کودکان سیل زده در ارومیه برگزار می‌شود

گروه اجتماعی – مراسم گلریزان ویژه بانوان و کودکان مناطق سیل‌زده، عصر امروز، 18 فروردین ماه به همت امور بانوان فرمانداری ارومیه و پویش انسانیت 4 برگزار خواهد شد.

جشن گلریزان به‌نفع کودکان سیل زده در ارومیه برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مراسم جشن گلریزان به‌نفع کودکان سیل‌زده کشور، عصر امروز، 18 فروردین ماه، به همت امور بانوان فرمانداری ارومیه و پویش انسانیت 4 در محل سالن برق ارومیه از ساعت 17 الی 19 برگزار خواهد شد.
علیرضا ملامحمدی‌زاده، فرماندار ارومیه، درخصوص برگزاری این مراسم اظهار کرد: وضعیت سیل در استان لرستان بسیار اسفناک گزارش شده و نیاز به امدادرسانی بخصوص برای بانوان و کودکان این مناطق بسیار احساس می‌شود.
وی ادامه داد: براساس نیازسنجی‌های صورت‌گرفته در پویش انسانیت 4، نیاز به اقلام بهداشتی، انواع کنسرو، شیرخشک و شیشه شیر در این مناطق بسیار قابل‌توجه است.
ملامحمدی‌زاده افزود: بانوان باید مشارکت تاثیرگذاری در موضوعات اجتماعی و سیاسی داشته باشند و حمایت پررنگ زنان از پویش انسانیت ۴ در راستای کمک به سیل‌زدگان می‌تواند تقویت کننده سرمایه اجتماعی بانوان در جامعه باشد.
فرماندار ارومیه با اشاره به کمک های فرستاده شده به مناطق سیل‌زده لرستان خاطرنشان کرد: پویش انسانیت ۴، مردمی و غیردولتی بوده و تاکنون ۳ کامیون لوازم بهداشتی به مناطق سیل‌زده لرستان ارسال کرده است.
انتهای پیام

captcha