اعلام حمایت قاطع 255 نماینده مجلس از سپاه پاسداران
کد خبر: 3801541
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
با صدور بیانیه‌ای انجام شد؛

اعلام حمایت قاطع 255 نماینده مجلس از سپاه پاسداران

گروه سیاسی ــ 255 نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای به طرح امریکا برای تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران واکنش نشان دادند و اعلام کردند: «در صورت اقدامی از سوی رئیس‌جمهور آمریکا یا هر نهاد دیگر، علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدام متقابلی با قید دو فوریت انجام خواهیم داد تا هیئت حاکمه آمریکا که خود عامل تشکیل و حامی گروه‌های تروریستی در منطقه است از اقدام بی‌جا و احمقانه خود پشیمان شود».

به گزارش ایکنا؛ 255 نماینده مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، یکشنبه 18 فروردین، با صدور بیانیه‌ای نسبت به آماده شدن طرحی در آمریکا برای تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران واکنش نشان دادند. متن بیانیه به شرح ذیل است:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ ملت ایران و برآمده از متن ملت ایران است. براساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی یکی از نیروهای مسلح پرقدرت و پرتوان در کنار ارتش جمهوری اسلامی است و در طول عمر با برکت خود از جمله هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی، کمک مستشاری به دولت‌ها و ملت‌های منطقه برای مبارزه با تروریسم برگ زرینی است که در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت همه‌جانبه از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم امنیت ملی ملت ایران و نیروهای مسلح آن جزو خطوط قرمز نمایندگان ملت بوده و در صورت اقدامی از سوی رئیس‌جمهور آمریکا یا هر نهاد دیگر، علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدام متقابلی با قید دو فوریت انجام خواهیم داد تا هیئت حاکمه آمریکا که خود عامل تشکیل و حامی گروه‌های تروریستی در منطقه است از اقدام بی‌جا و احمقانه خود پشیمان شود.

همچنین نمایندگان در بیانیه‌ای دیگر اعلام کردند: «در آغازین روزهای سال جدید بارش باران رحمت الهی در برخی از مناطق کشور موجب سیل و خساراتی شد و جان تعدادی از هموطنان را گرفت، ضمن عرض تسلیت به بازماندگان قربانیان این حادثه و طلب رحمت و غفران الهی برای جانباختگان از اقدامات تمامی دستگاه‌های دولتی، نیروهای هلال احمر و مسلح ، کمیته امداد امام خمینی (ره) و ستاد اجرایی فرمان امام قدردانی می‌کنیم».

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی آمادگی خود را برای کمک به دولت برای حل مشکل سیل‌زدگان در سراسر کشور اعلام کرده و آماده پذیرش لوایح دولت برای تصویب بودجه لازم هستیم».

انتهای پیام

captcha