تدابیر مدیریت بحران در قم حوادث احتمالی را کنترل کرد/ تقدیر استاندار از شهردار قم
کد خبر: 3801622
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

تدابیر مدیریت بحران در قم حوادث احتمالی را کنترل کرد/ تقدیر استاندار از شهردار قم

گروه اجتماعی ــ استاندار قم با اشاره به این‌که سقائیان‌نژاد شایسته تقدیر است، بیان کرد: تدابیر جدی که شهرداری قم برای مدیریت بحران و پیش‌بینی حوادث اندیشید‌، بحران را کنترل کرد.

تدابیر مدیریت بحران در قم حوادث احتمالی را کنترل کرد/تقدیر استاندار از شهردار قمبه گزارش ایکنا از قم، بهرام سرمست، استاندار قم، امروز، 18 فروردین‌ماه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان درخصوص عملکرد شهرداری قم در ایام نوروز گفت: من مدیری نیستم که بر اساس آمار و گزارش تصمیم بگیرم و حرفی بزنم؛ در میدان حاضر شدم و انصافاً دیدم شهرداری قم هم در ستاد نوروزی و هم در مدیریت بحران بسیار خوب عمل کرد.

وی ‌با اشاره به این‌که سقائیان‌نژاد شایسته تقدیر است، بیان کرد: تدابیر جدی که شهرداری قم برای مدیریت بحران و پیش‌بینی حوادث اندیشید‌، بحران را کنترل کرد‌ و در‌خصوص شرایط آینده نیز نیازمند همین تدبیر خواهیم بود و با همتی که از شما سراغ داریم برای کمک‌رسانی به مردم خوزستان نیز در صحنه حاضر می‌شویم.

استاندار قم در‌خصوص کمک‌ها و امداد‌رسانی به استان لرستان نیز افزود: در بحث کمک‌رسانی‌ها باید شاهد هم‌افزایی باشیم و ستاد کمک‌رسانی مردمی با دستگاه‌های مرتبط هماهنگ باشند‌.

سرمست هم‌چنین خواستار هماهنگی کامل دستگاه‌های استان و ستاد مردمی کمک‌رسانی به سیل‌زدگان شد و بیان کرد: باید آن‌چه در توان است در طبق اخلاص قرار گیرد تا به حول و قوه الهی با همدلی و وحدت و صدق نیت این مشکل و بحران هم حل شود.

انتهای پیام

captcha