اختصاص یک روز از حقوق کارکنان سپاه خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
کد خبر: 3802222
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

اختصاص یک روز از حقوق کارکنان سپاه خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: کارکنان سپاه انصارالرضا(ع) یک روز حقوق خود را به سیل‌زدگان اختصاص دادند.

اختصاص یک روز از حقوق کارکنان سپاه خراسان جنوبی به سیل‌زدگانبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، امروز، 20 فروردین، در دیدار فرماندهان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با نماینده ولی‌فقیه در استان ضمن گرامیداشت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار کرد: ما در سپاه برای سال جدید سه اولویت را مدنظر داریم که یکی از این اولویت‌ها کمک به سیل‌زدگان است که امیدواریم بتوانیم به بهترین نحو انجام دهیم.
وی بیان کرد: با توجه به سیل اخیر در کشور سپاه استان تلاش می‌کند در جمع‌آوری کمک‌های مردمی پیش‌قدم باشد و در همین راستا پاسداران یک روز از حقوق پاسداری خود را به سیل‌زدگان اختصاص دادند.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی یادآور شد: در راستای اجرایی کردن سخنان رهبری پیرامون گام دوم انقلاب و فرمایشات ایشان در زمینه رونق تولید، تصمیمات خوبی گرفته شده و با جلسات مختلفی که با بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت آبادانی داشتیم تلاش می‌شود بتوانیم به بهترین نحو برنامه‌ها را اجرایی کنیم.
انتهای پیام

captcha