همكاری‌های بین‌بخشی در گردشگری مذهبی و سلامت شیراز تقویت شود
کد خبر: 3803657
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

همكاری‌های بین‌بخشی در گردشگری مذهبی و سلامت شیراز تقویت شود

گروه اجتماعی ــ معاون گردشگری و امور زائران استانداری فارس گفت: ایجاد همکاری بیشتر بخش خصوصی و دولتی برای فعال‌سازی گردشگری سلامت و زیارت در شیراز به‌عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) یک ضرورت بوده و باید تقویت شود.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدابراهیم فروزانی، معاون گردشگری و امور زائران استانداری فارس امروز، 25 فروردین‌ماه در جلسه هماهنگی برگزاری تور آشناسازی بخش‌های درمانی و زیارتی شرکت‌های عراقی فعال در حوزه سلامت و زیارت بر تهیه مدل همکاری میان بخش دولتی و خصوصی بر مبنای سومین حرم اهل بیت(ع) در شهر شیراز تأكید كرد.
وی با بیان اینکه فضای کسب و کار با همکاری بخش خصوصی و دولتی ساخته می‌شود، افزود: با همکاری این دو بخش می‌توان شاهد تحول در حوزه سلامت و زیارت بود و با ایجاد دفتر راهنمایی و فراهم كردن زیرساخت در کشور هدف به جهت بازاریابی گردشگری زیارتی و سلامت نیز می‌توانیم شاهد هدایت گردشگران این حوزه به استان باشیم.
معاون گردشگری و امور زائران استانداری فارس با اشاره به فرهنگ مشترک و کوتاهی مسیر گردشگران کشورهای همجوار و زمینه همکاری پیشین شرکت‌های این کشورها با شرکت‌های ایرانی بر هماهنگی اعضا در راستای اهداف استان با ارائه برنامه‌های متنوع و خدمات متمایز از جمله خدمات پزشکی و اقامتی که از اهمیت بالایی برخودار است تأکید کرد.
فروزانی با ابراز امیدواری نسبت به اقدامات انجام گرفته، گفت: با هماهنگی و هم‌افزایی همه بخش‌ها، موفق به تقویت حضور گردشگران خواهیم بود و ایجاد اشتغال و افزایش ثروت از دستاوردهای این همکاری‌ها خواهد بود.
انتهای پيام

captcha