دیدار نماینده ولی‌فقیه در لرستان با آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی
کد خبر: 3806610
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷

دیدار نماینده ولی‌فقیه در لرستان با آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی

گروه اجتماعی ــ آیت‌الله میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در لرستان با آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید عالیقدر شیعیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار نماینده ولی‌فقیه در لرستان با آیت‌الله نوری همدانیبه گزارش ایکنا از لرستان، شامگاه جمعه، ششم اردیبهشت‌ماه، آیت‌الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، با آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت سیل‌زدگان در لرستان به ایشان ارائه کرد.

در این دیدار آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی ضمن اظهار تأسف از حادثه سیل مهیب و ویرانگر استان لرستان گفت: من از همان روز اول اخبار این حادثه را دنبال می‌کردم و بسیار مایل بودم که در کنار این مردم بودم و آنان را یاری می‌کردم.

وی افزود: کمک و همدلی مردم تا این لحظه خوب بوده است، لیکن مردم همچنان باید سیل‌زدگان را کمک کنند تا این‌که سیل‌زدگان زندگی مناسبی پیدا کنند.

این مرجع عالیقدر شیعیان، نقش روحانیان در امدادرسانی به مردم را بسیار با اهمیت دانست و گفت: روحانیان و مبلغان در ماه مبارک رمضان هم در مناطق سیل‌زده در کنار مردم باشند و من هم در ماه رمضان تعدادی از مبلغان را به مناطق سیل‌زده اعزام می‌کنم.

آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی همچنین با تجلیل از رشادت‌های مردم پلدختر و معمولان در دوران دفاع مقدس و صحنه‌های انقلاب اسلامی، از صبر و مقاومت سیل‌زدگان و همت و ایثار مردم تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به کمک ۱۰۰ میلیونی خود به سیل‌زدگان کشور از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) و هلال‌احمر، عنوان کرد: در این حادثه نیز گروهی را فرستادم تا ۲۰ واحد مسکونی، ۱۰۰ بسته لوازم خانگی مشتمل بر کالاهای اساسی و سه مدرسه شش کلاسه و سه خانه بهداشت و ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در مناطق سیل‌زده احداث کنند.

انتهای پیام

captcha