تجلیل از خادمان حرم حضرت معصومه(س)
کد خبر: 3806780
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶

تجلیل از خادمان حرم حضرت معصومه(س)

کانون خبرنگاران نبأ ــ جمعی از مسئولان شهر کریمه اهل ‌بیت(ع) و خادمان حرم حضرت معصومه(س) طی آیین شکرانه خدمتگزاری در نوروز 98 و امدادرسانی به سیل‌زدگان توسط آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، نماینده ولی‌فقیه در استان قم، تجلیل شدند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ آیین شکرانه خدمتگزاری در نوروز ۹۸ و امدادرسانی به سیل‌زدگان و تقدیر از خادمان بهاری ظهر امروز، هفتم اردیبهشت‌ماه در شبستان حضرت زهرا(س) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.
در این مراسم آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت حرم مطهر کریمه اهل ‌بیت(ع) و نماینده ولی‌فقیه در استان قم و همچنین هادی محمودنژاد، معاون اجرایی آستان مقدس به ایراد سخن پرداختند.
هادی محمودنژاد در این آیین با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قبل از نوروز امسال، شاهد استقبال مطلوب از زائران در حرم بانوی کرامت بودیم، اظهار کرد: وقوع سیلاب در برخی از استان‌ها موجب شد که مردم استان‌های مختلف در کنار دستگاه‌ها و نهادها برای کمک به سیل‌زدگان بسیج شوند.
وی هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان را قابل تقدیر دانست و اضافه کرد: آستان مقدس کریمه اهل‌ بیت(ع) با هماهنگی ستاد کمک‌های مردمی استان قم به مناطق سیل‌زده توانست علاوه بر اعزام خادمان و حمایت‌های نقدی و غیرنقدی خود، کمک‌های مردمی را نیز جمع‌آوری و به مناطق سیل‌زده ارسال کند.
معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل ‌بیت(ع) گفت: امیدواریم حمایت از مناطق سیل‌زده به‌صورت مستمر دنبال شود تا سیل‌زدگان بتوانند حداقل به زندگی اولیه خود برگردند.
بهرام سرمست استاندار، مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی احمدی معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت، محمود پارچه‌باف مسئول ستاد کمک‌های مردمی استان قم به مناطق سیل‌زده و جمعی دیگر از مسئولان شهر کریمه اهل ‌بیت(ع) و خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.
یادآور می‌شود، مدح‌خوانی عباس حیدرزاده در وصف اهل‌ بیت(ع) و غبارروبی شبستان حضرت زهرا(س) برای نخستین‌بار از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
حسین شاهبداغی
انتهای پیام
captcha