رقابت ۲۸۳ یزدی در آزمون طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
کد خبر: 3808398
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱

رقابت ۲۸۳ یزدی در آزمون طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله کتبی چهاردهمین آزمون طرح «اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم» صبح امروز، 13 اردیبهشت‌ماه با حضور ۲۸۳ نفر در استان یزد برگزار شد.

مرحله کتبی چهاردهمین آزمون طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم در استان یزد برگزار می شودبه گزارش ایکنا از یزد، مرحله کتبی چهاردهمین آزمون طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم صبح امروز، 13 اردیبهشت‌ماه همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار شد.
این آزمون در ابرکوه با حضور 29 نفر، اردکان با حضور 18 نفر، تفت با رقابت 29 نفر، میبد با شرکت 36 نفر و در یزد که در محل دبیرستان پسرانه خاتم‌‌الانبیا(ص) برگزار شد، 171 نفر به رقابت با یکدیگر پرداختند.
حجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد به ایکنا گفت: در مجموع 283 نفر در سه رشته حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند که از مجموع شرکت کنندگان در این آزمون 131 نفر در رشته 10 جزء، 36 نفر رشته 20 جزء و 116 نفر در رشته 30 جزء به رقابت پرداختند.
رضایی افزود: حائزان حد نصاب قبولی، به مرحله دوم (آزمون شفاهی) که در اواخر مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد، راه خواهند یافت.
وی بیان کرد: پس از برگزاری سیزده دوره آزمون طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم 253 فقره مدرک تخصصی حفظ در استان صادر شده است.
رضایی گفت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1384 به تصویب رسید و دبیرخانه اجرایی آن به سازمان تبلیغات اسلامی واگذار شد.

انتهای پیام

captcha