۸۳ دانش‌آموز لرستانی برگزیده طرح شهیدپژوهی شدند
کد خبر: 3808443
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲

۸۳ دانش‌آموز لرستانی برگزیده طرح شهیدپژوهی شدند

گروه فرهنگی ــ رئیس اداره شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش لرستان با اشاره به برگزاری طرح شهیدپژوهی در ۱۳ رشته طی سال تحصیلی جاری در مدارس لرستان، گفت: پس ‎از داوری آثار، ۸۳ نفر به‌عنوان افراد برتر انتخاب شدند که به ترتیب نواحی یک و دو خرم‌آباد و الیگودرز موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

طرح شهید پژوهیبه گزارش ایکنا از لرستان، جمعه، سیزدهم اردیبهشت با حضور معاون آموزش متوسطه، معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و جمعی از روسای ادارات آموزش و پرورش استان لرستان مراسم اختتامیه طرح شهیدپژوهی برگزار شد.
محمدحسین قاسمی، رئیس اداره شاهد و ایثارگر اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان در ابتدای این گردهمایی با اشاره به برگزاری این طرح در دوره‌های ابتدایی، متوسطه‌های اول و دوم و در رشته‌های مختلف، گفت: طی سال ‎جاری این طرح در ۱۳ رشته برگزار شد که پس ‎از داوری آثار، ۸۳ نفر به‌عنوان افراد برتر انتخاب شدند که پس‌ از حصول نتایج، به ترتیب ادارات آموزش و پرورش نواحی یک و دو خرم‌آباد و الیگودرز موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.
نصرالله بازگیران، معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان نیز در این مراسم، اظهار کرد: شهدا وارسته‌ترین انسان‌ها بودند، که با انتخاب مسیر درست و ایثار، از جان‌گذشتگی و بصیرت به اهداف متعالی رسیدند.
وی با تبیین راه شهدا به‌عنوان مهم‌ترین هدف طرح شهیدپژوهی، گفت: این طرح یکی‌از راه‌های آموزش و یادآوری اهداف شهدا به دانش‌آموزان و افراد جامعه است.

انتهای پیام

 

captcha