استقرار موکب سیدالشهداء(ع) استان مرکزی در اهواز
کد خبر: 3809115
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶

استقرار موکب سیدالشهداء(ع) استان مرکزی در اهواز

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از استقرار موکب سیدالشهداء(ع) استان مرکزی جهت کمک به سیل‌زدگان استان خوزستان در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، موکب حضرت سیدالشهدا(ع) برای ارائه خدمات به هموطنان سیل‌زده در اهواز مستقر است.
حجت‌الاسلام حسین دلاوری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در این‌باره با اشاره به اینکه موکب سید‌الشهداء(ع) از 30 فروردین سال جاری در اهواز مستقر و آماده خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان شده است، گفت: استقرار موکب یاد شده تا عادی شدن شرایط در امامزاده علی‌بن‌مهزیار(ع) ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات پزشکی، دارویی، بهداشتی و تهیه و توزیع روزانه 3 هزار و 500 تا 3 هزار و 700 غذای گرم از مهم‌ترین خدمات این موکب است، اضافه کرد: در آغازین روزهای استقرار 80 کارتن حاوی بسته‌های بهداشتی شامل اقلام شامپو، صابون، خمیردندان و مسواک، مایع دستشویی، دستمال کاغذی و... بین آسیب‌دیدگان ناشی از سیل توزیع شده است.
دلاوری ادامه داد: پیش‌بینی ما برای تهیه غذای گرم 5 هزار عدد است که تمام ادارات شهرستانی بسیج شدند تا اقلام بهداشتی، آب معدنی، پتو و ... را جمع‌آوری و به موکب سید‌الشهداء(ع) مستقر در اهواز ارسال کرده که اقلام ارسالی توسط هلال احمر و شبکه توزیع سپاه بین مردم توزیع شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در پایان گفت: لازم به ذکر است موکب سید‌الشهدا(ع) استان ایام اربعین حسینی نیز در مسجد براثا شهر کاظمین به زائرین حسینی خدمت‌رسانی می‌کند.
انتهای پیام

captcha