پاک و مطهر وارد ماه مبارک رمضان شویم
کد خبر: 3809139
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان:

پاک و مطهر وارد ماه مبارک رمضان شویم

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام مهدی فقیهی با بیان اینکه باید تلاش کنیم پاک و مطهر وارد ماه مبارک رمضان شویم تا ارج و ثواب بیشتری از این ماه ببریم، گفت: ساعات پایانی ماه شعبان بسیار ارزشمند است، لذا در فرصت باقی‌مانده زیاد استغفار کنیم.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام مهدی فقیهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان، 15 اردیبهشت‌ماه در مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان که در مسجد سید‌الشهدا(ع) این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ایام ضیافت الهی، گفت: ساعات پایانی ماه شعبان بسیار ارزشمند است، لذا در فرصت باقی‌مانده زیاد استغفار کنیم.
وی ادامه داد: باید تلاش کنیم پاک و مطهر وارد ماه مبارک رمضان شویم تا ارج و ثواب بیشتری از این ماه ببریم. لذا، ماه‌های رجب و شعبان برای پاک شدن و ماه رمضان برای مزد کسانی است که پالایش درونی داشتند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان برای سلامتی و ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) بسیار دعا کنیم تا ریشه دشمنان و بدخواهان از بین برود، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی، علم اسلام را برداشته است؛ باید در پرتو منویات مقام معظم رهبری زمینه ظهور را رقم بزنیم.
وی با بیان اینکه دشمنان بدانند که تحریم‌ها و تهدیدهای آنان بر ملت ایران اثرگذار نیست، گفت: داستان‌های قرآن برای ما راه‌گشا هستند؛ خداوند همیشه حامی مستضعفان است که روزی حاکم بر جهان خواهند شد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کوهبنان یادآور شد: لطف خدا در همه صحنه‌ها جاری است؛ گرچه این روزها شاهد خباثت رژیم صهیونیستی و کشتار مظلومانه مردم بی‌دفاع فلسطین هستیم.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام
captcha