مبلغان بیانیه «گام دوم» را برای مردم تبیین می‌کنند
کد خبر: 3809467
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

مبلغان بیانیه «گام دوم» را برای مردم تبیین می‌کنند

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: به‌مناسبت ماه مبارک رمضان مبلغان و امامان جماعت مساجد درخصوص مسائل روز جامعه به ایراد سخن می‌پردازند و بیانیه گام دوم انقلاب را برای مردم تبیین می‌کنند.

مبلغان «بیانیه گام دوم» را برای مردم تبیین می‌کنندحجت‌الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: از برنامه‌های ماه مبارک رمضان اعزام مبلغ به سطح استان خواهد بود که هر منطقه با اعلام نیاز به مبلغ یا امام جماعت این اداره‌کل آمادگی اعزام را داراست.
وی جزءخوانی، ختم قرآن کریم، جلسات تفسیر و روخوانی و روانخوانی قرآن کریم را از دیگر برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان اعلام کرد و گفت: برنامه شاخص در ماه مبارک رمضان مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم در امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد با حضور قاریان و حافظان استان خواهد بود.
کارگر تصریح کرد: امامان جماعت مساجد در شب‌های پر فیض قدر درخصوص مسائل روز جامعه و مسائل سیاسی ـ اجتماعی سخنرانی خواهند کرد و به تبیین گام دوم انقلاب می‌پردازند.
وی گفت: از اقدامات انجام شده در آستانه ماه مبارک رمضان برگزاری گردهمایی «طلایه داران دیانت و سیاست» بود که به منظور آمادگی روحانیان و ائمه جماعت در ماه رمضان اجرا شد و حجت الاسلام خسروپناه از محققان حوزه علمیه به تبیین گام دوم انقلاب پرداختند و این گردهمایی برای 400 نفر از امامان جماعت مساجد جهت آشنایی با فرمان حضرت آقا در خصوص گام دوم انقلاب برگزار شد.
معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه در مساجد و مجموعه‌های فرهنگی اقامه نماز را خواهیم داشت اظهار کرد: با توجه به شرایط کشور و آسیب‌ها در خصوص سیل، امامان جماعت با تشویق و سفارش مردم به نیکوکاری در مساجد اقدامات لازم جهت کمک به سیل زدگان را خواهند داشت و از کمک‌های مردم روزه‌دار استان برای ساخت و ساز مناطق سیل‌زده غرب و جنوب کشور استفاده شود.

انتهای پیام

captcha