جلسه مدیران کانون‌های رضوی شهرستان مهر به روایت تصویر
کد خبر: 3815116
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵

جلسه مدیران کانون‌های رضوی شهرستان مهر به روایت تصویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ به‌منظور ترویج سنت، سیره و روش امام مهربانی‌ها حضرت امام علی ابن موسی الرضا(ع) و تشریح اهداف و برنامه‌های مرکز هماهنگی کانون‌های رضوی شهرستان مهر از توابع استان فارس، جلسه مدیران گروه‌های موضوعی و کانون‌های محلات این شهرستان برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ‌؛ به منظور ترویج سنت، سیره و روش امام مهربانی‌ها حضرت امام علی ابن موسی الرضا(ع) و تشریح اهداف و برنامه‌های مرکز هماهنگی کانون‌های رضوی شهرستان مهر از توابع استان فارس، جلسه مدیران گروه‌های موضوعی و کانون‌های محلات با حضور برخی از مسئولان شهرستانی و مربیان مهدهای قرآنی زیر مجموعه کانون خادمیاران رضوی مرکز شهرستان برگزار شد.
در این نشست پس از تلاوت کلام الهی، پخش سرود ملی و قرائت همگانی صلوات خاصه امام رضا(ع)، محمد فرزانه، رئیس مرکز هماهنگی کانون‌های رضوی شهرستان مهر ضمن بیان ارزش و اهمیت روزه در رفتارسازی انسانی به موضوع اهداف و رویکرد کانون‌های تخصصی و محله‌ای در سطح شهرستان پرداخت و گزارشی از فعالیت‌های این مرکز ارائه کرد.
وی اظهار کرد: تاکنون ۲۶ کانون محله‌ای و هشت کانون تخصصی در راستای شرح وظایف خود مشغول انجام وظیفه هستند.
همچنین در ادامه رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مهر گزارشی از برنامه‌های این مرکز ارائه کرد و درباره طرح تعامل با کانون رضوی شهرستان مطالبی بیان شد.
عباس ستایش‌گو
انتهای پیام
captcha