مسابقه تفسیر سوره «جمعه» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
کد خبر: 3825097
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

مسابقه تفسیر سوره «جمعه» در خرم‌آباد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ به‌مناسبت چهلمین سال اقامه نماز جمعه مسابقه تفسیر سوره «جمعه» با همکاری شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان برگزار می‌شود.

مسابقه تفسیر سوره جمعه در خرم‌آباد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام اصغر دانشی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان لرستان امروز یک‌شنبه، ۱۶ تیر در ستاد استانی بزرگداشت چهلمین سال اقامه نماز جمعه که در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان برگزار شد، بر لزوم توجه بیشتر به دستاوردهای نماز جمعه تاکید و اظهار کرد: در اهمیت نماز جمعه همین بس که دو خطبه نماز جای دو رکعت نماز است.
وی بر سکوت در اقامه خطبه‌های نماز جمعه تاکید کرد و افزود: در چهلمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی شاهد اقامه چهل ساله نماز جمعه هستیم.
دانشی با تأکید بر بیان کارکردهای نماز جمعه در عصر هم غیبت، ادامه داد: مسابقه کتابخوانی از سوره مبارکه «جمعه» توسط امور کتابخانه‌های عمومی لرستان برگزار می‌شود.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان با اشاره به این‌که در روز چهارم مرداد چند برنامه شاخص اجرا می‌شود، افزود: ایستگاه صلواتی و موکب پذیرایی جنب مصلی که توسط صنعت و معدن و تجارت برپا می‌شود.

وی برگزاری غرفه‌های محتوایی در جنب مصلی و برپایی نمایشگاه کتاب و عکس و ایستگاه سلامت را از دیگر برنامه‌های روز چهارم مرداد در لرستان اعلام کرد و گفت: طرح «شمیم خدمت» با حضور استاندار و معاونان برگزار می‎شود.

انتهای پیام

captcha