اتحاد و انسجام رسانه‌های داخلی؛ راه مقابله با رسانه‌های غربی
کد خبر: 3829838
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵

اتحاد و انسجام رسانه‌های داخلی؛ راه مقابله با رسانه‌های غربی

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده سپاه ماکو با بیان اینکه اتحاد و انسجام رسانه‌های داخلی، مهم‌ترین عامل در راستای مقابله با رسانه‌های غربی است، گفت: نقش رسانه در تبلیغات در سطح بین‌المللی، حوادث، تغییر در نگرش و سبک زندگی افراد و حتی تغییر در دین افراد بسیار تاثیرگذار است.

اتحاد و انسجام رسانه‌های داخلی؛ راه مقابله با رسانه‌های غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سیدمهدی غفاری، فرمانده سپاه ماکو، ظهر امروز، ۲ مرداد ماه، در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران شهرستان با تاکید بر اینکه سوار شدن بر افکار عمومی دنیا در دست رسانه‌ها است، گفت: امروز اتحاد و انسجام رسانه، مهم‌ترین عامل در راستای مقابله با رسانه‌های غربی و دشمن است.

وی با اشاره به بهره‌برداری دشمنان و کشورهای سلطه‌گر از موضوع رسانه ادامه داد: امروز شاهد آن هستم که امپراطوری رسانه در دست صهیونیست‌ها است و از این ابزار قدرت در راستای سلطه‌گری استفاده می‌کنند.

غفاری با بیان اینکه آمریکا با ساخت فیلم‌های هالیوودی و اسطوره‌سازی شخصیت‌ها قصد نشان دادن قدرت خیالی خود را دارد، تصریح کرد: آمریکا با ساخت فیلم‌های هالیوودی، اسطوره و قهرمان قرار دادن یک فرد که به تنهایی در مقابل یک لشگر می‌ایستد، قصد بزرگ و پیشرفته نشان دادن قدرت خود را دارد و از این طریق می‌خواهد قدرت خود را به دنیا تحمیل کند.

وی تاکید کرد: نقش رسانه در تبلیغات در سطح بین‌المللی، حوادث، تغییر در نگرش و سبک زندگی افراد و حتی تغییر در دین افراد بسیار تاثیرگذار است.

فرمانده سپاه ماکو با بیان اینکه امروز باید سواد رسانه در بین مردم بالا باشد، یادآور شد: درحال‌حاضر مردم به این درجه از درک رسیده‌اند که امروز نقش جمهوری اسلامی بیشترین تاثیرگذاری را در فضای بین‌المللی دارد، چراکه امروز وقتی یک موضع امنیتی پیش می‌آید، همه منتظر آن هستند که عکس‌العمل ایران را ببینند و این به فعالیت رسانه‌ای برمی‌گردد.
انتهای پیام

captcha