نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 3830318
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵

نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی در قزوین برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ یازدهمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی هم‌زمان با دومین نمایشگاه ورزش و سلامتی از ۷ مردادماه در قزوین برگزار خواهد شد.

نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی در قزوین برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از قزوین، یازدهمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی هم‌زمان با دومین نمایشگاه ورزش و سلامتی از تاریخ 7 تا 11 مردادماه به مدت پنج روز از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

بیش از 60 مشارکت‌کننده از استان‌های تهران، اصفهان، قزوین، قم و البرز در این نمایشگاه تولیدات خود را در حوزه‌های بازی و سرگرمی، بازی‌های فکری، کتاب و انتشارات کودک، پوشاک کودک، آموزش، تجهیزات، لوازم و دستگاه‌های ورزشی، تزئینات اتاق کودک، آموزش و مهدکودک عرضه خواهند کرد.

بنابراین خبر ارتقا سطح آگاهی‌های عمومی شهروندان در زمینه ورزش، بازی و اسباب‌بازی و سرگرمی‌های آموزشی متناسب با سطوح سنی، آشنایی خانواده‌ها با دستاوردهای جدید مرتبط با آموزش و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، آشنایی با پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه تجهیزات ورزشی، ایجاد فضای رقابتی و معرفی تجهیزات مرتبط با ورزش و سلامتی و آخرین تولیدات جدید از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها است.

انتهای پیام

captcha