بهره‌برداری از ۲۵۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3830966
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰

بهره‌برداری از ۲۵۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در سیستان‌وبلوچستان

گروه اجتماعی ــ فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور، گفت: آیین بهره‌برداری از دو هزار و ۵۳۳ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در جنوب شرق سیستان‌و‌بلوچستان برگزار می‌شود.

بهره‌برداری از ۲۵۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در سیستان‌وبلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، محمد مارانی، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور شب گذشته، 7 مردادماه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، گفت: سپاه پاسداران در کنار حفظ امنیت کشور، محرومیت‌زدایی در راستای ایجاد امنیت پایدار را نیز در دستور کار خود دارد.

وی با بیان اینکه طرح‌های اقتصادی و مردم یاری زمینه‌ساز ایجاد امنیت پایدار است، ادامه داد: از سال ۸۸ و همزمان با واگذاری امنیت جنوب شرق به نیروی زمینی سپاه، اقدامات مردم یاری و محرومیت‌زدایی در کنار مسایل امنیتی در اولویت اجرایی نیروی زمینی سپاه قرار گرفت.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بیان کرد: تاکنون قریب یک‌هزار و 629 واحد مسکونی در سطح استان به صورت رایگان احداث شده که بخشی از این خانه‌ها با همکاری سایر ارگان‌ها ساخته شده است.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات اولیه و مهم در حوزه پیشرفت، توجه به راه و جاده است که در این خصوص تا کنون بیش از ۹۶۰ کیلومتر مسیر جاده‌ای در سیستان و بلوچستان توسط سپاه ایجاد شده است.

مارانی اظهار کرد: در حوزه آموزش نیز آنچه مدنظر بوده ساخت مدرسه است؛ در این زمینه برای ساخت و بازسازی ۸۶ پروژه مدرسه اقدام شده که ۴۵ مورد ساخت و ۴۱ مورد بازسازی بوده است.

وی بیان کرد: روز پنجشنبه 10 مردادماه، آیین بهره‌برداری از دو هزار و 533 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در کنار اهدای ۷۶۰ جهیزیه به نوعروسان در جنوب شرق استان برگزار خواهد شد.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه افزود: از این تعداد، ۱۳۲ پروژه در حوزه فرهنگی، مذهبی، خانه عالم، مسجد، مجموعه‌های ورزشی و مانند آن است که بزودی افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام

captcha