آزادگان؛ گنجینه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران
کد خبر: 3831508
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲

آزادگان؛ گنجینه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران

گروه اجتماعی ــ امام‌جمعه خلخال گفت: در قبال رشادت‌های آزادگان دوران دفاع مقدس وظیفه سنگینی بر دوش ماست و ما وظیفه داریم تا نسل جوان را با رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهیدان، جانبازان و آزاده‌ها به عنوان گنجینه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران آشنا کنیم.

آزادگان؛ گنجینه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایرانبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم اسدی، امام‌جمعه شهرستان خلخال، صبح امروز، نهم مردادماه با حضور در منزل سید‌کمال صدری، آزاده سر‌افراز هشت سال دفاع مقدس با تکریم از رشادت‌ها و شجاعت‌ها و سختی‌های هشت سال دفاع مقدس، آزادگان را جزو گنجینه‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: ما وظیفه داریم تا نسل جوان را با رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهیدان، جانبازان، آزاده‌ها آشنا کنیم تا بفهمند که کشور ایران چگونه به اینجا رسیده است.

وی افزود: ما همگی وظیفه خدمت به این نظام مقدس را داریم و باید برای تحقق اهداف و آرمان‌های امام راحل(ره) و شهیدان گامی بزرگ برداریم.

سرهنگ پاسدار جهان‌بخش عطایی، فرمانده سپاه ناحیه خلخال نیز در این مراسم اظهار کرد: نسل جوان، نسلی با انگیزه و با روحیه انقلابی است و دشمنان از هیچ اقدامی برای جذب و به‌کارگیری این روحیه انقلابی جوانان برای ضربه به کشورمان دریغ نمی‌کنند.

عطایی گفت: ما باید این نسل را که نسل امید و ایمان است با آرمان‌ها و اهداف امام راحل(ره) و شهدا آشنا کنیم و این روحیه انقلابی را در جای درست و در راه پیشرفت کشور به‌کار گیریم.

انتهای پیام

captcha