طرح «شوق رویش» در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3831696
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴

طرح «شوق رویش» در یزد اجرا می‌شود

گروه اجتماعی- معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد از برگزاری طرح تابستانی «شوق رویش» با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت در پایگاه‏‌های فرهنگی، آموزشی مراکز امور جوانان جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

طرح شوق رویش جوانان هلال احمر استان یزدسیدجواد میرحسینی، معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: طرح تابستانی شوق رویش به منظور غني‌سازي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در طول تابستان با رویکرد آگاه سازي و توانمندسازی و افزايش نشاط اجتماعي، با تشكيل پايگاه‌هاي فرهنگي– آموزشي در مراكز امور جوانان این جمعیت اجرایی می‌شود.

میرحسینی افزود: در این طرح برنامه‌های آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی و اجتماعی و مذهبی با عنوان شوق رویش با شعار جوانی، جنبش، نشاط اجتماعی، و با هدف جذب نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های بشر دوستانه، عام‌المنفعه و امدادی و همچنین ترویج و توسعه فرهنگ مهارت آموزی، کارآفرینی و توانمندسازی صورت می‌گیرد.

وی گفت: در این طرح با اجرای برنامه‌هایي آموزشي و توانمندسازی، فرهنگي و اجتماعي، بشردوستانه و عام‌المنفعه، برنامه‌هاي مناسبتي و مذهبي در دو قالب ابلاغی و پیشنهادی همراه با برپایی اردوهای متنوع از نیمه اول تیر ماه آغاز شده و تا آخر شهریورماه نیز استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام

captcha