اعتبار خبرنگار به سختی کار آن است
کد خبر: 3832009
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

اعتبار خبرنگار به سختی کار آن است

گروه فرهنگی ـ سرپرست ارشاد لرستان با بیان این‌که خبرنگاران در گرما و سرما و تحمل سختی‌ها خبر را تهیه می‌کنند، افزود: اعتبار و جایگاه خبرنگاران به سختی کار آن است.

اعتبار خبرنگار به سختی کار آن استبه گزارش ایکنا از لرستان، احمدحسین فتایی، سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، امروز شنبه، ۱۲ مرداد در آیین غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدا که به‌مناسبت آغاز هفته خبرنگار و با حضور جمعی از خبرنگاران خبرگزاری‌های استان لرستان برگزار شد، اظهارکرد: خبرنگاران در پیشرفت و توسعه نقش اساسی دارند.
وی با ذکر این مطلب که مشکلات خبرنگاران به‌ویژه امنیت شغلی آنان باید حل شود، تصریح کرد: شغل خبرنگار رکن رکین برای توسعه و آبادانی کشور است.
فتایی خبرنگاری را از ارگان ترقی برشمرد و گفت: خبرنگار هم روح خود را و هم جسم خود را فدای کار خبرنگاری می کند.
سرپرست‌ اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر این‌که ما خبرنگار شهید، خبرنگار آزاده و جانباز هم داریم که این نشان از ارزش و قداست کار خبرنگاری است، خاطرنشان کرد: این خبرنگاران هستند که در سرما و گرما برای پوشش اخبار در حداقل زمان اعزام شده و برمی‌گردند‌.
سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان این‌که ارزش کار خبرنگار به سختی کار آن است اظهارکرد: اعتبار خبرنگار به سختی‌ها و مشکلاتی است که در راه تهیه خبر و گزارش دارد.
فتایی با اشاره به این‌که خبرنگار و مقام خبرنگاری گرامی و ارزشمند است، اضافه کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان متولی خبرنگاران نهایت اهتمام خود را جهت حل مشکلات و دغدغه‌های آنان به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام

captcha