تصویب ۵۰ فقره تسهیلات بانکی برای خبرنگاران ایلامی
کد خبر: 3832717
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶

تصویب ۵۰ فقره تسهیلات بانکی برای خبرنگاران ایلامی

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه برپایی تریبون آزاد خبرنگاران از برنامه‌های اصلی آئین نکوداشت روز خبرنگار در استان است، گفت: ۵۰ فقره تسهیلات ارزان قیمت بانکی برای خبرنگاران ایلامی در نظر گرفته شده است.

درد و دل‌های اصحاب رسانه در روز خبرنگار بیان خواهد شد
یونس قیطانی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ‌در گفت‌وگو با ایکنا از ایلام، اظهار کرد: مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام صبح چهارشنبه، ١٦ مرداد‌ماه میزبان مراسم گرامیداشت روز خبرنگار، با حضور مقامات ارشد استانی و اصحاب فرهنگ و رسانه است.
 
قیطانی افزود: خبرنگاران به عنوان حلقه ارتباط بین مردم و مسئولان تلقی می‌‌شوند که در این راستا نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در جامعه دارند، به همین منظور و در راستای تجلیل از مقام خبرنگار، به رسم هر سال مراسم روز خبرنگار برگزار می‌شود.
 
وی بیان کرد: پیش از این مراسم، گلزار شهدای گمنام با حضور اصحاب رسانه غبارروبی خواهد شد و پس از آن با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.
 
قیطانی تاکید کرد: علاوه بر صحبت های مقامات استانی، برپایی تریبون آزاد خبرنگاران از برنامه های اصلی این مراسم است که بازدید از دفاتر خبرگزاری‌ها طی روزهای آینده نیز صورت می گیرد.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، از تصویب ۵۰ فقره وام برای خبرنگاران استان خبر داد و تصریح کرد: این افراد تا ۱۵ مرداد جاری فرصت دارند نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند در غیر اینصورت خبرنگاران دیگر جایگزین آنان می شوند.

وی مبلغ این تسهیلات را ۷۰ میلیون ریال عنوان کرد و تاکید کرد: تلاش می‌شود این تسهیلات به تمامی خبرنگاران استان ایلام اختصاص یابد.

یادآور می‌شود، ۱۵۱ خبرنگار عضو سامانه خانه مطبوعات استان ایلام هستند و اکنون ۲۵ نشریه محلی، نمایندگی ۷۰ روزنامه سراسری، ۱۴ خبرگزاری و ۲۱ سایت خبری در استان ایلام با ۱۷۵ خبرنگار فعالیت دارند.
انتهای پیام
captcha