مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از ایکنا بازدید کرد
کد خبر: 3833034
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از ایکنا بازدید کرد

گروه فرهنگی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و جمعی از مسئولان این اداره‌کل به مناسبت 17 مردادماه و روز خبرنگار از خبرگزاری ایکنا بازدید کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از ایکنا بازدید کردبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، جعفر مروارید، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، افشین تحفه‌گر معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و محمدجواد استادی رئیس اداره ارشاد مشهد، به مناسبت 17 مرداد ماه، روز خبرنگار از خبرگزاری ایکنا بازدید کردند و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان عرصه رسانه از زحمات و تلاش خبرنگاران در طی سال خبری گذشته تقدیر و تجلیل کرد.

در جریان این بازدید، جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، طی سخنانی اظهار کرد: دو برنامه در دستور کار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی قرار دارد. یکی از این برنامه‌ها «گذر فرهنگ و هنر» است که در آن، هنرمندان آثار خود را به نمایش خواهند گذاشت و فروش هم صورت می‌گیرد. این برنامه در 26 مردادماه در خیابان کوهسنگی برپا می‌شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه فناوری و دیجیتال از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده اداره‌کل است. این نمایشگاه در اواخر مهرماه با حمایت وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا خواهد شد و البته هنوز مکان دقیق این نمایشگاه مشخص نشده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: با توجه به اینکه دانشکده الهیات و ادبیات دارای انجمن علمی هستند، ما این آمادگی را داریم تا با دو انجمن علمی این دو دانشکده رایزنی‌هایی را انجام دهیم و تفاهم‌نامه‌ای را نیز به امضا برسانیم. تا آن‌ها، آن دسته از دانشجویان خوش‌ذوق و علاقه‌مند به این عرصه را معرفی کنند تا بتوانند به عنوان خبرنگار افتخاری در خبرگزاری ایسنا و ایکنا به فعالیت بپردازند.

انتهای پیام

captcha