کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت هفته دولت در یزد تشکیل شد
کد خبر: 3837542
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت هفته دولت در یزد تشکیل شد

گروه فرهنگی ــ نشست هماهنگی کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت هفته دولت با حضور نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی یزد و با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این استان برگزار شد.

نشست کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت هفته دولت در یزد تشکیل شدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌ عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، نشست هماهنگی کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت هفته دولت صبح امروز، 4 شهریور در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

در این نشست که با حضور نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی استان با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد، در خصوص برنامه‌های مختلف این حوزه در هفته دولت بحث و تبادل‌نظر شد.

احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد در این نشست با تبریک هفته دولت و روز کارمند گفت: شهدای کارمند هم در سنگر خدمت و هم در سنگر جهاد خوش درخشیدند و با نثار خون پاک خود در راه اعتلای میهن اسلامی به فیض شهادت نائل شدند.

وی بیان کرد: لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایجاب می‌کند با مشارکت همه ادارات و نهادها برنامه‌های مختلفی اجرا شود تا محیط جامعه به عطر شهادت و نام و یاد شهدای والامقام آکنده شود.

در این نشست مقرر شد یادواره شهدای کارمند استان و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای کارمند در این هفته با مشارکت اعضای شورای هماهنگی امور ایثارگران برگزار شود.

یادآور می‌شود، 246 نفر از کارمندان استان یزد در دوران هشت سال دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام

captcha