۲۴۶ کارمند یزدی در دفاع‌مقدس به فیض شهادت نائل شدند
کد خبر: 3837553
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
به مناسبت روز کارمند؛

۲۴۶ کارمند یزدی در دفاع‌مقدس به فیض شهادت نائل شدند

گروه فرهنگی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: ۲۴۶ نفر از کارمندان استان یزد در دوران هشت سال دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمدند.

۲۴۶ کارمند یزدی در دفاع‌مقدس به فیض شهادت نائل شدنداحمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با تبریک هفته دولت و روز کارمند اظهار کرد: شهدای کارمند هم در سنگر خدمت و هم در سنگر جهاد خوش درخشیدند و با نثار خون پاک خود در راه اعتلای میهن اسلامی به فیض شهادت نائل شدند.

وی از برگزاری یادواره شهدای کارمند در استان خبر داد و گفت: یادواره شهدای کارمند در استان چند سالی است که برگزار می‌شود و امسال نیز به مناسبت هفته دولت در یزد برگزار خواهد شد.

ابراهیمی ادامه داد: این مراسم روز پنجشنبه از ساعت 7:30 الی 9 صبح در محل مسجد روضه محمدیه (حظیره) با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد دیدار با خانواده شهدای کارمند استان و تجلیل از کارمندان نمونه در طرح تکریم ارباب رجوع را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و یادآور شد:  ۲۴۶ نفر از کارمندان استان یزد در دوران هشت سال دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام

captcha