اختتامیه جشنواره قرآن و عترت کودکان و نوجوانان رسانه ملی برگزار شد
کد خبر: 3838353
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳

اختتامیه جشنواره قرآن و عترت کودکان و نوجوانان رسانه ملی برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مراسم اختتامیه جشنواره تابستانی قرآن و عترت ویژه کودکان و نوجوانان رسانه ملی صبح امروز، ششم شهریورماه، برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛‌ مراسم اختتامیه جشنواره تابستانی قرآن و عترت ویژه کودکان و نوجوانان رسانه ملی از ساعت 10 صبح امروز، ششم شهریورماه، در محل سالن کوثر سازمان صداوسیما برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با جرای حسین رفیعی همراه بود، پس از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید از سوی محسن شجاعی، نفر اول این دوره از مسابقات، محمدحسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما در سخنانی ضمن خیر مقدم به حضار در مراسم، به ارائه گزارشی کوتاه از برگزاری جشنواره پرداخت.

هم‌خوانی قرآنی کریم از سوی گروه سرود مهدکودک فاطمیه سازمان، برپایی برنامه‌های متنوع و شاد با اجرای عمو مهربون و خاله رؤیا، اجرای تواشیح توسط گروه تواشیح نسیم قدر (مدافع حرم)، تجلیل از خانواده محترم شهید مدافع حرم حسین رضایی و اجرای برنامه اهدای جوایز به نفرات برتر جشنواره با حضور مسئولان به ویژه میرباقری، معاون سیمای رسانه ملی از جمله برنامه‌هایی بود که در مراسم اختتامیه جشنواره تابستانی قرآن و عترت ویژه کودکان و نوجوانان رسانه ملی اجرا شد.

برای مشاهده گزارش تصویری این مراسم اینجا کلیک کنید!

انتهای پیام

captcha