رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به یزد سفر می‌کند
کد خبر: 3838413
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۸

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به یزد سفر می‌کند

گروه اجتماعی- حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور برای سخنرانی در اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی به یزد سفر می‌کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به یزد سفر می‌کندبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور روز پنجشنبه، 7 شهریورماه به یزد سفر می‌کند.

وی در ابتدای سفر خود به استان یزد در مراسم بزرگداشت هفته دولت و یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر در محل مسجد روضه محمدیه (حظیره) یزد به سخنرانی خواهد پرداخت.

سخنرانی در گردهمایی طلایه‌داران عرصه فرهنگ دینی و تبلیغ از دیگر برنامه‌های رییس سازمان تبیلغات اسلامی به استان یزد است که در حاشیه آن مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار می‌شود و در این مراسم از بیش از 15 سال فعالیت حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی در استان تقدیر و حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان معرفی می‌شود.

حجت‌الاسلام قمی همچنین در همایش  اصحاب آخرالزمانی سیدالشهداء که با حضور فعالان فرهنگی و اجتماعی استان یزد، ساعت 17 در محل دفتر آیت‌الله ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار می‌شود، سخنرانی خواهد داشت.

رونمایی از کتاب تاریخ انقلاب در یزد ساعت 18:30 عصر در حوزه هنری استان و حضور و سخنرانی در اختتامیه اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی درحسینیه امیرچقماق یزد از دیگر برنامه‌های سفر وی به استان یزد است.

انتهای پیام

captcha