دوره «مهارت بیان تفسیر قرآن» در یزد برگزار شد
کد خبر: 3839708
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

دوره «مهارت بیان تفسیر قرآن» در یزد برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران یزد از برگزاری دوره «مهارت‌های بیان تفسیر» در استان خبر داد.

دوره «مهارت بیان تفسیر قرآن» ویژه اساتید مدارس علمیه یزد برگزار شدفاطمه نظیر، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری دوره «مهارت‌های بیان تفسیر» با حضور حجج‌اسلام سلطانی و صافی در استان خبر داد.

وی هدف از برگزاری این دوره را کسب مهارت‌های لازم در صحیح‌خوانی و زیباخوانی قرآن کریم و آشنایی طلاب با ترجمه آیات، مفاهیم کلی و نکات تفسیری مهم و محوری سوره‌ها دانست.

نظیر با اشاره به اینکه دوره مهارت بیان تفسیر در دو بخش غیر حضوری و حضوری طراحی شده است، بیان کرد: فایل‌های دوره غیرحضوری به‌صورت صوتی - تصویری در پرتال اساتید، بارگذاری شده‌ که اساتید ملزم به شرکت در آن بوده‌اند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: در اولین روز از کارگاه حضوری، آزمون محتوای دوره غیر حضوری تفسیر، از همه شرکت‌کنندگان، به عمل آمد که این آزمون 50 درصد امتیاز نهایی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در این دوره 33 نفر از اساتید خواهر استان که دارای مجوز تدریس تفسیر یا قرآن کریم با سابقه تحصیلی سطح سه و چهار بودند، شرکت کردند.

نظیر یادآور شد: این دوره سومین کارگاه حضوری مهارت‌های بیان تفسیر بود که به‌صورت حضوری در مدت سه روز در مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) برگزار شد.

انتهای پیام

captcha