اقدامات مسئولان با روحیه جهادی و مقاومت همراه باشد
کد خبر: 3839847
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

اقدامات مسئولان با روحیه جهادی و مقاومت همراه باشد

گروه فرهنگی- مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه الغدیر استان یزد گفت: الگوهای ایثار و شهادت باید به‌درستی به مردم معرفی شود و مسئولان نیز از آن‌ها الگو بگیرند و خدماتی که ارائه می‌کنند با روحیه جهادی و مقاومت همراه باشد.

اقدامات مسئولان با روحیه جهادی و مقاومت همراه باشدبه گزارش ایکنا از یزد، سردار محمدمهدی فرهنگ دوست، مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه الغدیر استان یزد 12 شهریورماه در یادواره 12 شهید مفقودالاثر و 6 شهید گمنام شهرستان مهریز اظهار کرد: ایثار، شجاعت، معنویت، وحدت و همدلی گنج‌های دفاع مقدس بود که باید آن را برای آحاد مردم بیان کرد.

وی افزود: در دفاع مقدس روحیه جهادی به‌گونه‌ای بود که بسیجیان آموزش‌های چندین ساله را در سه روز یاد می‌گرفتند و حتی می‌توانستند به‌جای چند نفر فعالیت داشته باشند.

فرهنگ دوست ادامه داد: الگوهای ایثار، شهادت، آزادگان و جانبازان باید به‌درستی به مردم معرفی شود و مسئولان نیز از آن‌ها الگو بگیرند و خدماتی که ارائه می‌کنند، با روحیه جهادی و مقاومت همراه باشد.

حجت‌الاسلام مهدی دادآفرین، کارشناس مذهبی نیز در این یادواره اظهار کرد: شهرستان مهریز ۳۱۳ شهید دارد که گنج‌های تمام‌نشدنی دفاع مقدس هستند.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین عامل نائل شدن شهدا به مقام شهادت، خادمی درگاه اهل‌بیت و درخواست فیض شهادت از آن‌ها بوده است.

حجت‌الاسلام دادآفرین بیان کرد: القا شبهات باعث دوری جوانان از فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود و باید از این مسئله به‌شدت پرهیز کرد.

انتهای پیام

captcha