برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن در منطقه 14 تهران
کد خبر: 3840049
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰

برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن در منطقه 14 تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دوره تربیت مربی قرآن تحت نظارت گروه آموزشی سیدمحسن موسوی‌بلده در دارالقرآن منطقه 14 شهرداری تهران برگزار می‌شود.

سیدیوسف درود، مدیر دارالقرآن منطقه 14 شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، دوره تربیت مربی قرآن تحت نظارت گروه آموزشی سیدمحسن موسوی‌بلده، خادم و پیشکسوت قرآنی کشورمان ویژه بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره تا زمانی که ثبت‌ نام تکمیل نشده است، برگزار نخواهد شد، ادامه داد: این دوره‌ها شامل روخوانی و روان‌خوانی، حفظ و مفاهیم قرآن است که دارا بودن شرایط عمومی حداقل 18 سال و حداکثر 40 سال، مدرک تحصیلی دیپلم و تسلط به فصیح‌خوانی قرآن در داوطلبان رشته روخوانی و روان‌خوانی، حافظ حداقل پنج جزء قرآن برای متقاضیان رشته حفظ و همچنین آشنایی با ترجمه تحت‌الفظی قرآن برای علاقه‌مندان به حضور در رشته مفاهیم لازم و ضروری است.

درود اضافه کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 77161848 تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به دارالقرآن منطقه 14 شهرداری تهران واقع در تهران، خیابان پیروزی، خیابان مقداد مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha